Kdy je po hráči vyžadován OIK?
Pokud volá registrovaný zákazník na bezplatnou zákaznickou linku 800 888 100 ze svého telefonního čísla, které uvedl do registrace, vyzve jej hlasový automat k jeho zadání a potvrzení.
Kde ho hráč zjistí?
Při nové registraci obdrží zákazník Osobní Identifikační Kód prostřednictvím SMS zprávy, která je zaslána na registrované telefonní číslo.
Jak se dá OIK obnovit v případě ztráty?
Pokud byla SMS zpráva smazána nebo OIK registrovaný zákazník časem zapomene, je možné jej zaslat na telefon uvedený v registraci znovu. Ovšem před jeho odesláním dojde k ověření identity registrovaného zákazníka operátorem.
K čemu slouží?
Pro volání na zákaznickou linku jako ověření zákazník nebo pro vygenerování nového hesla přes webový formulář v případě, že jej zákazník zapomene – https://muj.synottip.cz/profil/zaslani-hesla , i s poznámkou, kde lze OIK získat.
🎥 BRIE SHOW je opět zde! Třetí díl už zítra 4. 7. od 20:00 živě v našem LIVE Casinu! 💥 Nově se můžete těšit na AFTER bonus hned po Brie […]
🎥 BRIE SHOW je zpět! Druhý díl už zítra 20. 6. od 20:00 živě v našem LIVE Casinu – a tentokrát přináší něco, co tu ještě nebylo. 💥 Představujeme Lucky Cards […]