Kdy je po hráči vyžadován OIK?
Pokud volá registrovaný zákazník na bezplatnou zákaznickou linku 800 888 100 ze svého telefonního čísla, které uvedl do registrace, vyzve jej hlasový automat k jeho zadání a potvrzení.
Kde ho hráč zjistí?
Při nové registraci obdrží zákazník Osobní Identifikační Kód prostřednictvím SMS zprávy, která je zaslána na registrované telefonní číslo.
Jak se dá OIK obnovit v případě ztráty?
Pokud byla SMS zpráva smazána nebo OIK registrovaný zákazník časem zapomene, je možné jej zaslat na telefon uvedený v registraci znovu. Ovšem před jeho odesláním dojde k ověření identity registrovaného zákazníka operátorem.
K čemu slouží?
Pro volání na zákaznickou linku jako ověření zákazník nebo pro vygenerování nového hesla přes webový formulář v případě, že jej zákazník zapomene – https://muj.synottip.cz/profil/zaslani-hesla , i s poznámkou, kde lze OIK získat.
Máme pro vás novinku, která vám usnadní vkládání peněz na váš herní účet. Na našem webu nyní najdete novou platební metodu Synot TIP Cash, díky které můžete vložit hotovost rychle, […]
Naši hráči se mohou těšit na další čerstvou dávku herních novinek od hned několika oblíbených výrobců – Synot Games, Apollo Games, Tech4Bet, Amusnet a Tom Horn. Tentokrát dorazil opravdu pestrý […]